15/12/10

Kuu Cinta Kau..

Aku memang bukan yang pertama buatmu..
aku juga mungkin bukan yang terbaik bagimu..
tapi aku akan berusaha menjadi seseorang yang berarti dihatimu..
menjadikan dirimu cinta terakhir dihidupku..
I love U..

Sepenggal kisah yang aku jalani denganmu
aku harap menjadi yang terbaik dan terindah di hidupku
berharap takkan berakhir hilangkan semua kesedihan dan kesendirian..
tercipta satu kisah indah untuk selamanya...


Bagai burung..
aku slalu terbang tanpa arah
tiada tujuan tuk lepaskan lelah kepakan sayapku
hingga kutemukan sarang dihatimu yang mampu labuhkan terbang hayalku
menjadi tempat terindah untuk ku hinggapi

kau sering ucapkan kata sayang untukku
aku pun slalu ungkapkan rasa cinta padamu
berharap itu kan slalu ada selamanya
bukan hanya janji yang dapat menyakitkan hati...

0 komentar:

Posting Komentar